maandag 24 november 2014

All the musthaves!

Hoi!

Ik heb al te lang niet geblogd. Dit omdat ik ondertussen een nichtje heb gekregen en omdat ik het echt even druk had met school! Sorry. Ik ga de schade inhalen.

Vandaag weer een leuke all the musthaves blog! En ik schrijf vandaag over 2 producten :)



Super hippe Ernest horloge.

Dit mooie horloge van Ernest is in verschillende kleuren verkrijgbaar. Erg leuke herfstkleuren vooral! Ik vind horloges met een rubberen band erg lekker zitten en dus is dit voor mij een echte musthave!
Dit is mijn top 3 voor de herfst:
1. De bordeaux rode! Dit kleurtje vind ik gewoon bij de herfst horen! Ik heb dit kleurtje dus ook voor meerdere producten! Een echte nummer 1!
2. De (leger) groene. Weer zo'n fijn kleurtje die overal bij past! Mijn favoriete kleding stuk bij de horloge is een spijkerjasje!
3. De licht bruine. Ik vind de licht bruine erg mooi en een echte herfst kleur hebben. Niet te opvallend maar wel een eyecatcher.





 
 
Ring of knuckle ring? Ik zeg allebei!

Oh dit zijn echt mijn favoriete ringen! Ik houd van ringen. Dat is zeker, maar sinds de knuckle ringen ben ik nog verliefder! Ze maken je outfit gewoon af! All the musthaves verkoopt deze ringen in maat 17 al voor €5,- per stuk. Je kan kiezen voor goud, zilver of rosé goed!









Wist je ook al dat All the musthaves een webshop hebben nu? Zo shop je deze dingen nog veel makkelijker!

Liefs, Ashley.


Deze week op de blog: fashionforyou Nh, mijn ochtendproducten en een Q&A.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten