zondag 9 november 2014

SPOTLIGHTDAY!

Hoi allemaal,

Vanaf nu wordt er elke zondag een blogger in de spotlight gezet. Ik stel deze blogger een aantal vragen en ik vertel wat ik van zijn/haar blog vind.
Deze keer is dat:
Lotte van The budget blog.

Ik vind The budget blog een leuke en ook handige blog. Dit is wel echt de eerste blog die ik volgde. Op deze blog vind je allemaal leuke beauty producten voor een goedkope prijs. (Wie wilt dat nou niet?) Ik vind de blog van Lotte er erg mooi uit zien, en ook duidelijk als je iets wilt vinden. Ze heeft een rustige en neutrale blog qua kleuren. Daar houd ik wel van. De foto's op haar blog zien er altijd erg professioneel uit, dat vind ik een pluspunt aan haar blog! Natuurlijk heb ik ook Lotte een aantal vragen gesteld.


Wie ben je?
Ik ben Lotte, ben 15 jaar en zit momenteel in de vierde van het vwo.
Waar staat jouw blog voor?
Met mijn blog wil ik laten zien dat niet alles duur hoeft te zijn. Ik vind dat op veel andere blogs de nadruk erg ligt op de high-end producten terwijl er ook zat mooie betaalbare producten op de markt zijn!
Welke blogs volg jij zelf veel?
Zelf volg ik echt ontzettend veel blogs. Te veel om op te noemen. Mijn favoriete blogs zijn Teskuh.nl veracamilla.nl en beautylab.nl. Naast de wat grotere blogs volg ik ook een aantal wat minder grote, maar toch grote, blogs zoals girlonthewhitebike.nl blushingbeauty.nl en ultimatefashionlover.nl
Wat zijn jouw favoriete winkels?
Primark en Action! Echt het toppunt van budget maar ze hebben echt ontzettend veel leuke dingen.
Heb je nog tips voor mensen die een blog willen beginnen?
Heb geduld en besteedt veel aandacht aan je foto's. Je blog en artikelen kunnen nog zo goed zijn maar als je slechte foto's hebt klikken mensen al snel weg. 
 
Je kan The budget blog vinden op:
 
Ik wil Lotte bedanken omdat ik haar wat vragen mocht stellen.
Ik kan iedereen aanraden haar te volgen!
Hebben jullie tips voor wie er volgende week in de spotlight moet? Laat een reactie achter!
Liefs, Ashley

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten